Ze Śląska o Śląsku, Polsce i Europie
Znana katowicka marka rezygnuje ze sklepów w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu
Katowicka rodzinna marka, która w ostatnich latach prowadziła mocną ekspansję na Śląsku i w całej Polsce ogłosiła poważną zmianę.
Poszetka powstała ponad 13 lat temu, jako domowy biznes ze sprzedażą przez internet. Pierwszy i przez lata główny produkt to oczywiście poszetki, które wtedy były trochę nieoczywistym, albo zapomnianym, dodatkiem do męskiego stroju, a dziś zdają się być oczywistym standardem do mniej i bardziej formalnych strojów. Duża w tym zasługa katowickiej Poszetki, prowadzonej przez małżeństwo: Joannę i Tomasza Godzków. Do prowadzonego, od niemal początku istnienia marki, salonu na katowickiej Koszutce, w ostatnich latach dołączyły kolejne w: Krakowie, Wrocławiu i Warszawie. A w nich właściwe każdy element eleganckiej męskiej mody.
W niedziele właściciele ogłosili powrót do korzeni: „Prowadząc biznes przez 13 lat, postanowiliśmy się zatrzymać i odpowiedzieć na pytanie „Co dalej?”. Stawiamy na dalszą ekspansję, czy trzymamy się blisko naszych lokalnych korzeni, pielęgnując to, co już mamy. Ten drugi scenariusz okazał się jedynym odpowiednim i zgodnym z naszymi wartościami. W związku z tym w przyjaźni żegnamy się z naszym partnerem biznesowym, co skutkuje tym, że w salonach w Krakowie, Wrocławiu oraz Warszawie, które poznaliście jako salony Poszetki, nie będzie już naszej marki.”
Jednocześnie małżeństwo podkreśla, że nadal działać będzie katowicki salon (niedawno rozbudowany o lokal po byłym Geszefcie) oraz sprzedaż internetowa.
„W tej zmianie widzimy szansę na powrót do wartości, które przyświecają nam od początku: rodzinny model biznesu, spójne kapsułowe kolekcje, twórczość z pasji oraz odpowiedzialność społeczna – dzielenie się dobrem, które nas spotyka. Jesteśmy podekscytowani i przekonani, że nasza nowa/stara twarz spotka się z Waszym uznaniem.”.
Na koniec dodają, że pierwsze efekty będą widoczne w nadchodzącym tygodniu.