Biznesmeni, samorządowcy i dziennikarze zagrają w kapsle

Ile warte jest zwycięstwo w grze w kapsle? A zdjęcie na trzepaku? Okazuje się, że całkiem sporo. Za każdą aktywność na anielskim stoisku na Europejskim Kongresie Gospodarczym sponsorzy przekażą aż 100 zł na pomoc dzieciom – podopiecznym Domu Aniołów Stróżów. 

Serdecznie zapraszamy na inaugurację akcji społecznej na XIV Europejskim Kongresie Gospodarczym w Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Oficjalny start akcji oraz briefing prasowy odbędzie się 25 kwietnia o godzinie 12:00, na stoisku Domu Aniołów Stróżów (hol główny, przy wejściu do sali wystawowej). Po nagraniach zapraszamy do wspólnej gry w kapsle, klasy czy do zdjęcia przy trzepaku.

W tym roku anielskie stoisko będzie przypominać śląskie podwórko. Oprócz wspomnianego trzepaka, będzie też kamienica z czerwonej cegły i miejsce na grę w klasy. – Chcemy stworzyć Podwórko Dziecięcych Marzeń. Z jednej strony będzie to przestrzeń do zabawy, a z drugiej miejsce w którym nasi podopieczni podzielą się swoimi przemyśleniami. Na kolorowych karteczkach znajdą się marzenia dzieci, które mamy pod swoimi skrzydłami – wyjaśnia Monika Bajka, prezeska Stowarzyszenia Domu Aniołów Stróżów. O czym marzą maluchy? M.in. żeby pierwszy raz pojechać na wakacje, żeby nikt im nie dokuczał i żeby przejść do następnej klasy. 

Partnerami Głównymi akcji są: TAURON Polska Energia S.A. i Stalexport Autostrada Małopolska S.A. – Cieszymy się, że po raz kolejny możemy w trakcie Europejskiego Kongresu Gospodarczego wspierać Dom Aniołów Stróżów. Tym razem zapraszamy Państwa do śląskiego podwórka. Przeniesiemy się do czasów, w których graliśmy w klasy i kapsle, a nieodłącznym towarzystwem zabaw był trzepak. – mówi Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy TAURON Polska Energia – Warto nas odwiedzić – każda gra to realne wsparcie finansowe od TAURONA dla Aniołów. – dodaje. 

– Stoisko Domu Aniołów Stróżów za każdym razem przyciąga gości Kongresu pomysłowością i proponuje ciekawe aktywności, poprzez które można włączyć się we wspieranie podopiecznych Stowarzyszenia. To z myślą o nich od lat jesteśmy w gronie sponsorów tego przedsięwzięcia. W tym roku razem z Aniołami zapraszamy w podróż do dzieciństwa. Zachęcamy do zatrzymania się między kongresowymi sesjami na śląskim podwórku, zagrania w klasy lub w kapsle i pomagania, zwłaszcza dzisiaj, kiedy tak ważna jest troska o drugiego człowieka  – mówi Alicja Rajtar, manager ds. marketingu i PR w Stalexport Autostrada Małopolska S.A.

Partnerami akcji są: Grupa PTWP, MgM Studio Reklamy, BAROMEDICAL, Poszetka i Imago PR. 

Karolina Skórka
Karolina Skórka

Prowadząca główne wydanie Śląskiej Opinii.