W marcu #kupujęzgłową

Z początkiem marca rozpoczyna się kampania edukacyjna Miejskiego Rzecznika Konsumentów pn. #kupujęzgłową. Przez cały miesiąc w sieci publikowane będą porady dotyczące cyberbezpieczeństwa, Miejski Rzecznik Konsumentów spotka się z seniorami, będzie można również wziąć udział w konkursach.

15 marca obchodzony jest Światowy Dzień Konsumenta. Z tej okazji Miejski Rzecznik Konsumentów organizuje drugą już edycję kampanii #Kupujęzgłową. W ubiegłym roku ekipa Rzecznika spotkała się z mieszkańcami w Gemini Park Tychy, gdzie udzielała porad z zakresu prawa konsumenckiego.   

W tym roku zaplanowano publikację porad dotyczące cyberbezpieczeństwa, Miejski Rzecznik Konsumentów spotka się także z seniorami, by przypomnieć im, jakie mają prawa. Na profilu FB Miejskiego Rzecznika Konsumentów pojawią się konkursy z nagrodami. 

Kampania pojawiła się także w przestrzeni miejskiej – na przystankach autobusowych znalazły się plakaty, które przypominają o możliwości uzyskania bezpłatnej pomocy rzecznika konsumentów.

Strona internetowa Miejskiego Rzecznika Konsumentów.

Urząd Miasta Tychy

Informacja Prasowa
Informacja Prasowa

Opublikowany tekst jest nadesłanym do nas materiałem prasowym. Jeżeli chcesz wysłać do nas informacje o swoim projekcie, jakimś wydarzeniu lub problemie pisz na redakcja@slaskaopinia.pl.