Arena Gliwice i Piast Gliwice łączą siły

W piątek Piast Gliwice i Arena Gliwice podpisały kolejną umowę o współpracy. To dwie bardzo mocne wizytówki miasta. Obydwa podmioty łączą potencjał, aby podejmować kolejne inicjatywy służące wspólnej promocji.

Podpisane porozumienie to dowód dobrej współpracy i szansa na zwiększenie potencjału wizerunkowego zarówno utytułowanego ekstraklasowego Piasta, jak i jednej z największych aren widowiskowo-sportowych w Polsce.

–  W pojedynkę stać nas na wiele, ale dzięki synergii potencjału obu firm, osiągniemy jeszcze więcej. Cieszymy się z przedłużenia porozumienia. Jestem przekonany, że nie tylko poprzez wzajemną promocję i wspólną komunikację, a także przez działania kampanijne i eventowe uda nam się uzyskać wymierne korzyści dla Gliwic i regionu – powiedział Grzegorz Bednarski, prezes Piasta Gliwice.

– Ekstraklasowy klub to ważna marka miasta, dlatego cieszymy się, że będziemy mogli być obecni ze swoją ofertą podczas spotkań rozgrywanych na stadionie przy Okrzei. Oczywiście my oferujemy wsparcie wizerunku klubu podczas wydarzeń, które organizujemy, co finalnie przyczynia się do jeszcze większej promocji miasta Gliwice – mówi Marcin Gawron, wiceprezes Areny Gliwice.

Na mocy porozumienia Piast i Arena będą mogli prowadzić wspólne działania promocyjne i marketingowe. O imprezach w Arenie Gliwice będzie teraz głośniej na miejskim stadionie podczas meczów PKO BP Ekstraklasy. Z kolei na nośnikach promocyjnych Areny swoje miejsce znajdą informacje o meczach i dokonaniach Piasta. Dodajmy, że oba obiekty są gospodarzem wyjątkowych wydarzeń sportowych oraz imprez kulturalnych, podczas których tysiące widzów mają okazję przeżywania niepowtarzalnych emocji.

UM Gliwice

Informacja Prasowa
Informacja Prasowa

Opublikowany tekst jest nadesłanym do nas materiałem prasowym. Jeżeli chcesz wysłać do nas informacje o swoim projekcie, jakimś wydarzeniu lub problemie pisz na redakcja@slaskaopinia.pl.